Het nieuwe externe seizoen is in voorbereiding en begint in de loop van september. Moira-Domtoren neemt komend seizoen opnieuw met zes teams deel aan de KNSB-competitie en hoopt in de SOS-competitie weer vertegenwoordigd te zijn met vier teams en een viertal.
Bij Moira-Domtoren verwelkomen we ook graag nieuwe spelers. Ben jij geïnteresseerd om volgend seizoen met ons mee te spelen? Laat het ons dan snel weten en informeer naar de mogelijkheden. Info: wedstr[@]moira-domtoren.nl
De speeldata van de KNSB-competitie komend seizoen vind je alvast hier. De speeldata van de SOS-avondcompetitie zijn nog niet